Principalele etape parcurse sunt următoarele:
În primul rând, după ce ați realizat că v-ar prinde bine un ajutor din exterior, indiferent de tipul evenimentului ce urmează a fi organizat, ne puteți contacta prin orice modalitate regăsită pe website-ul nostru și/sau ne puteți transmite o solicitare de ofertă, completând Formularul de Ofertă.
Stabilim o întâlnire online sau fizic, în funcție de preferințele și disponibilitatea voastră pentru a putea identifica concret principalele nevoi și cerințe cu privire la eveniment, precum și serviciile pentru care optați să vă sprijinim.
În cel mai scurt timp de la întâlnire, pornind de la nevoile și cerințele clar identificate cu privire la specificul evenimentului, revenim cu o ofertă adaptată în funcție de solicitările voastre.
Odată acceptată oferta noastră și semnat contractul, vom începe să lucrăm la transformarea visului vostru în realitate, venind cu propuneri de furnizori, tematici de eveniment, dar și cu o planificare strategică a evenimentului.
Știm că este foarte important să ne încadrăm într-un anumit buget, așa că nu trebuie să vă faceți probleme referitoare la aspectele de natură financiară; propunerile noastre vor viza, întotdeauna, acei furnizori care să se plieze pe resursele de care voi dispuneți.
De asemenea, vă vom implica în alegerea furnizorilor și în participarea la întâlniri cu aceștia, doar după ce ne-am asigurat că serviciile prestate de către ei se pretează cerințelor voastre și doar dacă vă doriți și voi acest lucru.
În același timp, vă ținem la curent cu task-urile pe care le îndeplinim, astfel încât să aveți garanția că totul decurge conform planificării. Pe măsura derulării activităților, transmitem rapoarte de activitate și actualizări ale tasklist-urilor.
Realizăm și o monitorizare atentă a bugetului vostru, precum și un cost control amănunțit astfel încât să nu înregistrăm vreo depășire, ba chiar să facem economii, acolo unde este posibil.
Planificăm ziua evenimentului până în cele mai mici detalii și vă asigurăm de prezența noastră pentru a putea lua pulsul evenimentului în ziua cea mare, dacă veți opta pentru acest serviciu.
Principalele etape parcurse sunt următoarele:
În primul rând, după ce ați realizat că v-ar prinde bine un ajutor din exterior, indiferent de tipul evenimentului ce urmează a fi organizat, ne puteți contacta prin orice modalitate regăsită pe website-ul nostru și/sau ne puteți transmite o solicitare de ofertă, completând Formularul de Ofertă.
Stabilim o întâlnire online sau fizic, în funcție de preferințele și disponibilitatea voastră pentru a putea identifica concret principalele nevoi și cerințe cu privire la eveniment, precum și serviciile pentru care optați să vă sprijinim.
În cel mai scurt timp de la întâlnire, pornind de la nevoile și cerințele clar identificate cu privire la specificul evenimentului, revenim cu o ofertă adaptată în funcție de solicitările voastre.
Odată acceptată oferta noastră și semnat contractul, vom începe să lucrăm la transformarea visului vostru în realitate, venind cu propuneri de furnizori, tematici de eveniment, dar și cu o planificare strategică a evenimentului.
Știm că este foarte important să ne încadrăm într-un anumit buget, așa că nu trebuie să vă faceți probleme referitoare la aspectele de natură financiară; propunerile noastre vor viza, întotdeauna, acei furnizori care să se plieze pe resursele de care voi dispuneți.
De asemenea, vă vom implica în alegerea furnizorilor și în participarea la întâlniri cu aceștia, doar după ce ne-am asigurat că serviciile prestate de către ei se pretează cerințelor voastre și doar dacă vă doriți și voi acest lucru.
În același timp, vă ținem la curent cu task-urile pe care le îndeplinim, astfel încât să aveți garanția că totul decurge conform planificării. Pe măsura derulării activităților, transmitem rapoarte de activitate și actualizări ale tasklist-urilor.
Realizăm și o monitorizare atentă a bugetului vostru, precum și un cost control amănunțit astfel încât să nu înregistrăm vreo depășire, ba chiar să facem economii, acolo unde este posibil.
Planificăm ziua evenimentului până în cele mai mici detalii și vă asigurăm de prezența noastră pentru a putea lua pulsul evenimentului în ziua cea mare, dacă veți opta pentru acest serviciu.
Principalele instrumente pe care le utilizăm în colaborarea noastră sunt:
Timesheet-ul Evenimentului
Document ce conturează perspectiva completă asupra evenimentului și care cuprinde principalele obiective stabilite, bugetul alocat, furnizorii implicați, precum și termenele intermediare și finale.
Tasklist-ul Pulse
Reprezintă calendarul nostru de task-uri pe care vi-l punem la dispoziție pentru a monitoriza desfășurarea evenimentului și pentru a verifica stadiul în care ne aflăm la un anumit moment.
Bugetul
Reprezintă un fișier Excel ce reunește toate cheltuielile alocate în vederea realizării unei anumite activități. Bugetul cuprinde, pentru fiecare furnizor, cheltuielile detaliate, precum și discount-urile înregistrate.
Raport de monitorizare plăți
Cuprinde, pentru fiecare contract încheiat, stadiul efectuării plății către furnizori, valoarea avansului, restul de plată, astfel încât să cunoașteți, în orice moment, componenta de contractare și plăți.
To Do în ziua ceremoniei
Chiar dacă optați sau nu pentru prezența noastră în ziua ceremoniei, vom elabora TO DO list-urile pentru clienții noștri, pentru a ne asigura că totul decurge conform planificării.
Calendarul ceremoniei
Documentul cuprinde planificarea din ziua evenimentului, reunind task-urile tuturor stakeholder-ilor ce vor fi prezenți în ziua ceremoniei (managementul meniurilor, al momentelor surpriză, al tortului etc.)
Cam atât despre noi, acum am vrea să vă cunoaștem și pe voi și să vă sprijinim în organizarea unui eveniment de succes!
Așa că, pentru mai multe detalii, contactează-ne!
Principalele instrumente pe care le utilizăm în colaborarea noastră sunt:
Timesheet-ul Evenimentului
Document ce conturează perspectiva completă asupra evenimentului și care cuprinde principalele obiective stabilite, bugetul alocat, furnizorii implicați, precum și termenele intermediare și finale.
Tasklist-ul Pulse
Reprezintă calendarul nostru de task-uri pe care vi-l punem la dispoziție pentru a monitoriza stadiul de desfășurare a evenimentului și pentru a verifica stadiul în care ne aflăm la un anumit moment.
Bugetul
Reprezintă un fișier Excel ce reunește toate cheltuielile alocate în vederea realizării unei anumite activități. Bugetul cuprinde, pentru fiecare furnizor, cheltuielile detaliate, precum și discount-urile înregistrate.
Raport de monitorizare plăți
Cuprinde, pentru fiecare contract încheiat, stadiul efectuării plății către furnizori, valoarea avansului, restul de plată, astfel încât să cunoașteți, în orice moment, componenta de contractare și plăți.
To Do în ziua ceremoniei
Chiar dacă optați sau nu pentru prezența noastră în ziua ceremoniei, vom elabora TO DO list-urile pentru clienții noștri, pentru a ne asigura că totul decurge conform planificării.
Calendarul ceremoniei
Documentul cuprinde planificarea din ziua evenimentului, reunind task-urile tuturor stakeholder-ilor ce vor fi prezenți în ziua ceremoniei (de exemplu, managementul meniurilor, al momentelor surpriză, al tortului etc.)
Cam atât despre noi, acum am vrea să vă cunoaștem și pe voi și să vă sprijinim în organizarea unui eveniment de succes!
Așa că, pentru mai multe detalii, contactează-ne!