Cine suntem?

Noi suntem Pulse Events și activăm pe această piață începând cu anul 2021, compania luând naștere din dorința de a îmbina pasiunea noastră pentru muzică cu experiența în management pe care o deținem și, totodată, identificând nevoile tot mai multor persoane de îndrumare și sprijin în organizarea principalelor evenimente din viața acestora, cu atât mai mult cu cât timpul rămâne, în continuare, cea mai importantă resursă de care dispunem.

De peste 10 ani ne canalizăm energia în domenii precum managementul și interpretarea artistică, luând decizia de a pătrunde într-un nou domeniu care să concretizeze ambele activități într-una singură și care să aducă un plus de valoare și un suflu nou.

Cine suntem?

Noi suntem Pulse Events și activăm pe această piață începând cu anul 2021, compania luând naștere din dorința de a îmbina pasiunea noastră pentru muzică cu experiența în management pe care o deținem și, totodată, identificând nevoile tot mai multor persoane de îndrumare și sprijin în organizarea principalelor evenimente din viața acestora, cu atât mai mult cu cât timpul rămâne, în continuare, cea mai importantă resursă de care dispunem.

De peste 10 ani ne canalizăm energia în domenii precum managementul și interpretarea artistică, luând decizia de a pătrunde într-un nou domeniu care să concretizeze ambele activități într-una singură și care să aducă un plus de valoare și un suflu nou.

De ce organizare de evenimente?

Pentru că prin organizare de evenimente putem îmbina pasiunea noastră pentru muzică și pentru management și, astfel, putem crea momente fericite și memorabile pentru cei din jurul nostru, nu doar cântând, ci și asigurându-ne că întregul eveniment decurge exact așa cum a fost plănuit.

Ne adresăm, în principal, acelor clienți care nu dispun de foarte mult timp, dar care, în același timp, își doresc să aibă propriul eveniment de neuitat, cu un consum minim de resurse.

Se spune că nu poți face două lucruri, în același timp, la fel de bine. De aceea, puteți lăsa organizarea evenimentului vostru în seama noastră, astfel încât voi să vă puteți concentra pe ziua cea mare!

De ce organizare de evenimente?

Pentru că prin organizare de evenimente putem îmbina pasiunea noastră pentru muzică și pentru management și, astfel, putem crea momente fericite și memorabile pentru cei din jurul nostru, nu doar cântând, ci și asigurându-ne că întregul eveniment decurge exact așa cum a fost plănuit.

Ne adresăm, în principal, acelor clienți care nu dispun de foarte mult timp, dar care, în același timp, își doresc să aibă propriul eveniment de neuitat, cu un consum minim de resurse.

Se spune că nu poți face două lucruri, în același timp, la fel de bine. De aceea, puteți lăsa organizarea evenimentului vostru în seama noastră, astfel încât voi să vă puteți concentra pe ziua cea mare!

Cum am început?

Cu mult entuziasm și încredere și din dorința de a pătrunde pe o nouă piață, îmbinând abilitățile manageriale cu cele artistice.

De-a lungul timpului, participând la diverse evenimente sau organizându-le pentru prieteni sau chiar pentru noi, ne-am dat seama de presiunea fabuloasă care există în momentul în care decizi să îți organizezi nunta, botezul sau chiar și o simplă aniversare, precum și de numeroasele resurse de timp pe care un astfel de demers le implică.

Știm că mulți dintre clienții noștri ar putea să își organizeze singuri evenimentele, însă costul suportat de către ei ar fi mult mai ridicat comparativ cu costul de a ne alege pe noi. De ce? Pentru că a-ți organiza evenimentul înseamnă: timp pierdut, stres, presiune, multe drumuri pentru a găsi locația perfectă sau pentru a te întâlni cu furnizorii de servicii… ca să nu mai vorbim de faptul că niciodată nu poți fi sigur că ai făcut alegerea cea mai bună în materie de furnizori.

Cum am început?

Cu mult entuziasm și încredere și din dorința de a pătrunde pe o nouă piață, îmbinând abilitățile manageriale cu cele artistice.

De-a lungul timpului, participând la diverse evenimente sau organizându-le pentru prieteni sau chiar pentru noi, ne-am dat seama de presiunea fabuloasă care există în momentul în care decizi să îți organizezi nunta, botezul sau chiar și o simplă aniversare, precum și de numeroasele resurse de timp pe care un astfel de demers le implică.

Știm că mulți dintre clienții noștri ar putea să își organizeze singuri evenimentele, însă costul suportat de către ei ar fi mult mai ridicat comparativ cu costul de a ne alege pe noi. De ce? Pentru că a-ți organiza evenimentul înseamnă: timp pierdut, stres, presiune, multe drumuri pentru a găsi locația perfectă sau pentru a te întâlni cu furnizorii de servicii… ca să nu mai vorbim de faptul că niciodată nu poți fi sigur că ai făcut alegerea cea mai bună în materie de furnizori.

Misiunea noastră

Misiunea noastră este aceea ca, pornind de la cerințele pe care clienții noștri le au cu privire la modul de desfășurare a evenimentului și ținând cont de fiecare detaliu pe care aceștia îl solicită, să contribuim direct la crearea unui eveniment memorabil, transformându-le visul în realitate.

Viziunea noastră

Viziunea noastră constă în transformarea fiecărui eveniment într-unul unic, pornind de la nevoile și cerințele explicite, dar și intrinseci ale clienților și, în același timp, punându-ne amprenta asupra fiecărui pas parcurs în derularea evenimentului.

Misiunea noastră

Misiunea noastră este aceea ca, pornind de la cerințele pe care clienții noștri le au cu privire la modul de desfășurare a evenimentului și ținând cont de fiecare detaliu pe care aceștia îl solicită, să contribuim direct la crearea unui eveniment memorabil, transformându-le visul în realitate.

Viziunea noastră

Viziunea noastră constă în transformarea fiecărui eveniment într-unul unic, pornind de la nevoile și cerințele explicite, dar și intrinseci ale clienților și, în același timp, punându-ne amprenta asupra fiecărui pas parcurs în derularea evenimentului.

Ce valori avem?
Ce valori avem?

Primul pas în clădirea oricărei relații este dobândirea încrederii în partenerul tău; acest lucru se aplică și în colaborarea cu noi deoarece tu lași unul dintre cele mai frumoase evenimente în mâinile noastre, iar noi ne asigurăm că totul decurge ca la carte. Într-adevăr, încrederea se câștigă cel mai greu, însă reprezintă un element fundamental în succesul oricărui eveniment.

A organiza un eveniment presupune o colaborare strânsă atât cu voi, cât și cu furnizorii noștri de servicii astfel încât să conturăm ofertele perfecte pentru voi; succesul unui eveniment nu depinde numai de noi, cât mai ales de modul în care vom reuși să colaborăm cu toți stakeholderii care participă la crearea evenimentului vostru și, implicit, de modul în care putem funcționa ca o echipă.

Succesul evenimentului vostru este responsabilitatea noastră, de aceea, atât pe parcursul procesului de planificare și organizare, cât și în ziua propriu-zisă a evenimentului, ne asigurăm că totul decurge conform calendarului stabilit împreună. De asemenea, avem permanent în minte importanța respectării termenelor și a cerințelor de calitate și abordăm, cu aceeași grijă, fiecare detaliu.

Ne propunem ca evenimentele organizate de noi să se distingă prin eleganță și nu ne referim aici doar la elementele de decor sau la conceptele alese, cât și la modul propriu-zis de organizare și de colaborare, ținând foarte mult la îndeplinirea aspirațiilor și a cerințelor clienților noștri. Îndrumăm clienții noștri către alegerea unor concepte și tematici simple, dar cu note de eleganță și rafinament.

Creare și transmitere oferte personalizate, stabilire și monitorizare buget, alegerea celor mai buni furnizori, stabilirea întâlnirilor cu furnizorii, raportări către clienți, elaborare liste de task-uri cu deadline-uri bine setate, planificare în cele mai mici detalii… și asta nu e tot din ceea ce înseamnă a fi profesionist când îți asumi responsabilitatea organizării unui eveniment.

Am pornit pe acest drum tocmai din pasiunea pe care o avem pentru ceea ce înseamnă, în esență, un eveniment reușit: îmbinarea unor skill-uri manageriale cu pasiunea pentru domeniul artistic, cu atenția la detalii și cu o atitudine proactivă față de cerințele și nevoile clienților noștri. Putem organiza, astfel, evenimente de neuitat, călăuzite de pasiunea noastră pentru frumos.